C A N D Y C L O U D  -  Step into the fantasy,..

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

OMSTART

Av Jana - 2 februari 2012 11:15


Nu ser ni antagligen att jag har en annan header nu. Men den är bara tillfällig eftersom Filippa ska fixa en ny åt mig :D

Så, jag kommer väl att uppdatera som vanligt men för tillfället så är jag sjuk! Men jag håller på att återhämta mig, och idag så ska jag antagligen sitta hemma och ha tråkigt som alla andra missbildade barn.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jana - 18 februari 2012 13:02


Hello people! Nu är det dags för mig att byta till blogg.se, eftersom jag trivs bäst med blogg.se   Klicka på bilden för att komma till min nya blogg! :D             ...

Av Jana - 13 februari 2012 20:35

    HAHAHAHAHAHHAH    

Av Jana - 12 februari 2012 20:19

    Haddaway - What is love?       Norlie & KKV - Ingenting står över mig       ...

Av Jana - 10 februari 2012 17:56

Idag har jag haft det awesome! And, it's fryday! (stavning ^-^) Jag har träffat Lily och kollat på "Min stora feta grekiska semester"  med lite snacks till som Bounty, och lääääschk x3      Om Nom Nom :3       Jag börjar att få or...

Av Jana - 9 februari 2012 21:50


Om nom nom...   Nu har jag fixat ihop en ny design, alltså den som jag ska ha. Tycker att den blev jättefin :) Så nu ska jag börja blogga på riktigt! Blev jätteglad när jag fick höra att jag hade kommit in på en skola i Älvsjö! och så fick jag vä...

Om den här filuren!

       

Hejsan!

 

Mitt namn är Jana och jag är en liten 11 årig tjej som driver denna blogg. Jag kommer från Lettland men är uppväxt i Sverige. I den här bloggen skriver jag bl.a om alla galenskaper som jag håller på med, musik, dålig humor och foton som jag tar med min älskade NikonD3100!

 

Welcome till mitt ointressanta liv! ;3 (Kanske lite intressant men who cares?)

 

// Candycloud (Gandalfs Troll)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate The Blog

Bloglovin'

bloglovin

Löl :)

Biten Chocolate Bar

,

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards